piątek, 5 lipca 2013

peligrosamente bellas


Chociaż nie chcą, upadają po troszeczku
z moim urokiem mogę nad nimi panować
ode mnie nie mogą uciec

Kiedy mnie widzą głupieją
są sparaliżowani, przecież jestem widowiskowa
ode mnie nie mogą uciec

Ta praca nie jest rutyną
my jesteśmy naturalne
Teraz kto, kto wygra

refren
Nieodparte, zawsze tak bajeczne
niestworzone, ładne, przepiękne
zabawne i niebezpiecznie piękne
piękne jesteśmy piękne

Nieodparte, zawsze tak bajeczne
niestworzone, ładne, przepiękne
zabawne i niebezpiecznie piękne
piękne jesteśmy piękne

Hipnotyzuję ich moimi długimi włosami
moimi perfumami czaruję ich bez mówienia
ode mnie nie mogą uciec

Ta praca nie jest rutyną
my jesteśmy naturalne
Teraz kto, kto wygra

refren
Nieodparte, zawsze tak bajeczne
niestworzone, ładne, przepiękne
zabawne i niebezpiecznie piękne
piękne jesteśmy piękne

Jestem wyjątkowa, szalejesz z moją muzyką
diwy w akcji, jesteśmy czystą zabawą
i jesteśmy czystą zabawą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz